Vandalitatea Hotilor


In continuare ni s-a explicat clar ca a fost un ordin, au avut nevoie de-aia si de-aia. Pagubele colaterale nu conteaza. Cineva, cu o masina identica cu a mea, n-a avut chef sa plateasca un airbag la pretul lui real, care-i destul de zdravan. Si-atunci, a apelat la asemenea servicii. Sa-i fie rusine si sa pateasca la fel, in repetate randuri. Nici obrazul celalalt nu mi-e disponibil acum, m-am enervat la loc! Cei de la criminalistica au ridicat din umeri, nu erau amprente. Doar furnizarea de informatii ar putea duce la prinderea lor, iar noile legi n-o sa le stranga nici macar mana la usa. So, that's it, sanatosi sa fim! Ma cam ineaca tusea, ce-i drept, e destul de incorect sa mi se intample in acelasi timp. Politistii de la furturi auto ne-au comunicat ca abia le-a ajuns benzina sa vina pana la locul faptei, nu sunt fonduri nici la furturi auto. Serios!? Au incercat sa mai salveze din ele, intrebandu-l pe sotul meu daca nu cumva poate el sa mearga incolo. Al meu a raspuns, mirat: pai imi spuneti dvs. cum se procedeaza in astfel de cazuri. Ei, trebuia sa i se spuna clar, facea el un potop de bine, ca-i de treaba si saritor! Pai ce sa mai zic, hotilor, nu fiti vandali! Scoliti-va! Deschideti portiera frumos, nu spargeti geamul. Macar atat. Celor care cumpara de la hoti le-as sugera sa se gandeasca de cinci ori. Pe putin. Nu stiu ce pustiu de gand a ajuns in airbagul ala, ca nu le-am putut lua pe toate inapoi! Hotii mei au vrut sa fie domni, dar ei e prosti si incapabili! Au stricat si broasca inainte sa sparga geamul! Daca tocmai am aflat lucrul asta, am zis sa-mi adaugesc articolul, sa fie in conformitate cu faptele.

No comments:

Post a Comment