Planuri pentru Vara Inca din Decembrie


Poate vi se pare ciudata o persoana care isi face planuri de vara inaintea celor de iarna avand in vedere ca suntem in luna Noiembrie si Craciunul bate la usa, insa credeti-ma pe cuvant merita din plin sa procedati asa! Daca pentru Craciun si Revelion inca nu ati rezervat nimic, pastrati banii pentru o vacanta last minute astfel incat sa nu platiti un supra-pret si intre timp permiteti-va sa va ganditi si la vacanta de vara si unde o veti petrece caci in aceasta perioada gasiti cele mai bune deal-uri la rezervarile in regim early booking. Sunt reduceri cu care pana la anul pe vremea asta nu va veti mai intalni asa ca merita sa profitati din plin, caci puteti plati pentru un sejur, undeva la mare, chiar si cu jumatate din suma totala mai putin decat ati plati rezervand in primavara sau inceput de vara. Pentru a-mi justifica alegerea si a va convinge si pe dumneavoastra sa procedati la fel, va voi da si un exemplu, anume...


Destinatia mea preferata, Grecia care va intampina cu preturi cuprinse intre 20 si 30 de euro pe zi la camerele din hotelurile de trei stele aflate in cele mai indragite statiuni cum ar fi Thassos, Halkidiki, Rhodos sau Creta. Un astfel de early booking Grecia va garanteaza inca de pe acum o vacanta ieftina intr-un decor senzational precum sunt plajele si orasele Greciei, asadar nu ar trebui ratata sansa aceasta, cu atat mai mult cu cat aveti ceva bani pusi de-o parte care nu intra in bugetul sarbatorilor ce urmeaza. Eu personal am deja planul facut si in saptamana ce urmeaza voi face si rezervarea, astfel incat sa imi asigur de acum vacanta de vara in locul ideal. In ceea ce priveste Craciunul si Revelionul, am procedat la fel si am rezervat la munte, in Austria, o vacanta inca din vara, cand toata lumea era doar cu gandul la mare si avand in vedere preturile pe care le vad acum, se dovedeste inca o data ca proverbul cu sania vara si carul iarna se aplica in totalitate, indiferent de generatie.

No comments:

Post a Comment